Przy publikowaniu danych z badania - prosimy o podanie źródła

Jak oceniasz sposób promocji UE w Poznaniu?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • wystarczający
  • niewystarczający
  • nie mam zdania
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • wystarczający
  • niewystarczający
  • nie mam zdania
Gdybyś wybierał/a jeszcze raz szkołę wyższą, czy wybrał(a)byś UE w Poznaniu?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
Czy jesteś zadowolona/y z wybranego wydziału studiów?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
Czy jesteś zadowolona/y z pracy dziekanatu Twojego wydziału?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
Czy odpowiadają Ci godziny pracy dziekanatu Twojego wydziału?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
Czy wg Ciebie dziekanat Twojego wydziału sprawnie funkcjonuje?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
Czy jeseteś zadowolona/y z pracy Działu Spraw Studenckich?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
Czy jesteś zadowolony z pracy obsługi bibliotecznej?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie korzystam
Czy odpowiada Ci sposób działalności Parlamentu Studenckiego?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
Czy jesteś zadowolona/y z Twojego planu zajęć?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
Czy Twój plan zajęć umożliwia Ci podejmowanie dodatkowych zajęć (praca, praktyka)?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak
  • nie
  • nie wiem
W jaki sposób NAJCZĘŚCIEJ kontaktujesz się z pracownikami naukowymi UEP?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • osobiście w czasie dyżuru/konsultacji
  • drogą elektroniczną
  • telefonicznie
  • w inny sposób, jaki?
  • nie kontaktuję się
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • osobiście w czasie dyżuru/konsultacji
  • drogą elektroniczną
  • telefonicznie
  • w inny sposób, jaki?
  • nie kontaktuję się
Czy uczestniczysz w wykładach?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • tak, staram się uczestniczyć we wszystkich
  • tylko w tych, które są ciekawe
  • tylko w tych, na których wykładowca puszcza listę
  • nie
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • tak, staram się uczestniczyć we wszystkich
  • tylko w tych, które są ciekawe
  • tylko w tych, na których wykładowca puszcza listę
  • nie
Jak oceniasz przydatność platformy Moodle do studiowania?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • bardzo źle
  • źle
  • średnio
  • dobrze
  • bardzo dobrze
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • bardzo źle
  • źle
  • średnio
  • dobrze
  • bardzo dobrze
Która wersja strony internetowej UEP jest wg Ciebie bardziej funkcjonalna?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie nowa
  • raczej nowa
  • trudno powiedzieć
  • raczej stara
  • zdecydowanie stara
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie nowa
  • raczej nowa
  • trudno powiedzieć
  • raczej stara
  • zdecydowanie stara
Przy każdej opinii dotyczącej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zaznacz, w jakim stopniu się z nią zgadzasz.
UEP to prestiżowa uczelnia
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Uczelnia oferuje wysoki poziom nauczania.
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
System studiowania na UEP jest MAŁO elastyczny (możliwość wyboru przedmiotów, prowadzących itp.)
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Uczelnia oferuje studentom szeroki wybór działalności w organizacjach studenckich (koła naukowe, stowarzyszenia, sekcje sportowe).
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Wyposażenie sal dydaktycznych pozwala na efektywne nauczanie.
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Ogólna estetyka uczelni (sale dydaktyczne, budynki, korytarze) pozostawia wiele do życzenia).
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Księgozbiór biblioteczny jest wystarczająco obszerny.
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Czuję się wystarczająco poinformowany o ważnych kwestiach dotyczących studiów (wybór seminariów, ścieżek studiów, ważne terminy, możliwość wyjazdu za granicę itp.).
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Współpraca uczelni z innymi szkołami wyższymi w kraju i za granicą NIE JEST wystarczająca.
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • ZDECYDOWANIE ZGADZAM SIĘ
  • RACZEJ ZGADZAM SIĘ
  • TRUDNO POWIEDZIEĆ
  • RACZEJ NIE ZGADZAM SIĘ
  • ZDECYDOWANIE NIE ZGADZAM SIĘ
Jak ogólnie oceniasz poniższe kompetencje nauczycieli akademickich w Twojej uczelni?
wiedza merytoryczna
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
sposób przekazywania wiedzy
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
podejście do realizacji przedmiotu
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • WYSOCE NEGATYWNIE
  • NEGATYWNIE
  • PRZECIĘTNIE
  • POZYTYWNIE
  • WYSOCE POZYTYWNIE
Jak często zdarzyło się Tobie uczestniczyć w zajęciach, w których prowadzący:
nie potrafił sobie poradzić z przekazaniem wiedzy?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
przez większość godzin powtarzał treści przekazywane już wcześniej na innych zajęciach?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
przytaczał treści identyczne („słowo w słowo”) z zaproponowaną literaturą jego autorstwa?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
przytaczał treści identyczne („słowo w słowo”) z zaproponowaną literaturą innego autorstwa?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
W jakim stopniu zgadzasz się z następującym stwierdzeniem: „NAUCZYCIELE AKADEMICCY W PEŁNI WYKORZYSTUJĄ MOŻLIWOŚCI PLATFORMY E-LEARNINGOWEJ (NP. MOODLE, OLAT itp.) W PROCESIE DYDAKTYCZNYM”?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie się zgadzam
  • raczej się zgadzam
  • trudno powiedzieć
  • raczej nie zgadzam się
  • zdecydowanie nie zgadzam się
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie się zgadzam
  • raczej się zgadzam
  • trudno powiedzieć
  • raczej nie zgadzam się
  • zdecydowanie nie zgadzam się
Czy według Ciebie, treści przekazywane na zajęciach są adekwatne do kierunku/specjalności, na którym/której studiujesz?
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie tak
  • raczej tak
  • trudno powiedzieć
  • raczej nie
  • zdecydowanie nie
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • zdecydowanie tak
  • raczej tak
  • trudno powiedzieć
  • raczej nie
  • zdecydowanie nie
Jak często spotkałaś/eś się z postawą nieprzyjemnego nastawienia osoby prowadzącej zajęcia w stosunku do:
pojedynczych osób
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
studentów ogółem
OGÓ-
ŁEM

WE

WGM

WIiGE

WT

WZ

100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)
OGÓ-
ŁEM

I

II

III

I rok
II st.
II rok
II st.
100%
80%
60%
40%
20%
  • BARDZO RZADKO lub WCALE (około 0% - 20% przypadków)
  • RZADKO (ok. 20% - 40%)
  • MNIEJ WIĘCEJ W POŁOWIE PRZYPADKÓW (ok. 40% - 60%)
  • CZĘSTO (ok. 60% - 80%)
  • BARDZO CZĘSTO (ok. 80% - 100%)